Voor uitvaartprofessionals
De kracht van storytelling
Wij geloven in de kracht van storytelling: Iedere aflevering heeft dan ook een persoonlijk verhaal. Dit verhaal verweven wij met een specialistische boodschap. Dat kan ook die van jou zijn.
Wij komen graag in contact met mensen die hun verhaal willen delen. Daarbij kiezen we voor een journalistieke aanpak die bijdraagt aan echtheid en professionaliteit. Hiermee doen we recht aan alle betrokkenen en stellen we de luisteraar voorop, zodat die echt iets waardevols te horen krijgt. Dat is de kracht van ons podcastkanaal ‘Helemaal aan het einde’.
Heb je interesse om onderdeel te zijn van één van onze afleveringen, dan kun je contact opnemen om mogelijkheden te bespreken.
Waarom podcast?
Wat is het eigenlijk? Wat kun je ermee? Hoe draagt het bij aan jouw verhaal? Wie luisteren ernaar?
- Podcast is net als ‘on demand’ radio of TV. Je luistert gericht naar wat je wilt horen en wanneer je het wilt horen.
- Het aantal podcasts groeit en dus ook het aantal luisteraars (momenteel 20% per jaar).
- Met podcasting bereik je ook de ‘unreachables’: podcasts worden juist door ‘millennials’ (18-45 jaar) beluisterd. De groep die steeds minder radio, tv en kranten tot zich neemt.
- Podcasts hebben een trouw publiek: luisteraars voelen zich, meer dan bij traditionele media, verbonden met de maker.
- Podcasts bieden ruimte voor diepgang: het lagere tempo biedt makers de kans zichzelf veelzijdig te presenteren.
- Podcasts bieden ruimte aan specialisten: ze zijn het ideale medium om met specialistische content trouwe luisteraars te bereiken.
- Podcasts worden onthouden: dankzij de verhoogde spanningsboog, wordt de content beter opgenomen.